Splošni pogoji poslovanja
1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino gps-sledilnik.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina« ali »prodajalec«) upravlja KASI d.o.o., Cesta na Loko 11, 4290 Tržič, matična št.: 3684997000, davčna št.: 48564001. Podjetje je zavezanec za DDV.
S splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Spletna prodajalna deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu.
2. Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti prodajalca (firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.
3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je v 2 delovnih dneh za naslove v Sloveniji Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
- osebno na sedežu družbe
- po poštnem povzetju
- V OBEH PRIMERIH JE POŠTNINA BREZPLAČNA
4. Načini plačila
Prodajalec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- z gotovino po povzetju.
- (trenutno še ni na voljo)preko PayPal-a, ki omogoča plačevanje s PayPal računom ali pa s kreditinimi karticami. Pridobitev PayPal računa, ki vam omogoča popolno varno plačevanje po spletu je zelo preprosta.
- z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun prodajalca po izdanem predračunu s pomočjo splošnega plačilnega naloga oz univerzalnega plačilnega naloga (UPN) preko svoje spletne banke ali na vseh poštah in bankah ter nekaterih bankomatih po Sloveniji.Podatki za nakazilo preko TRR:
Predel PLAČNIK:
Ime in naslov: v polje se vpiše ime, priimek in naslov oziroma naziv in sedež plačnika.
Koda namena: CMDT – Plačilo blaga/izdelkov
Namen/rok plačila: Plačilo predračuna št.x (tukaj napišete številko vašega naročila, ki ga lahko vidite na predračunu)Predel PREJEMNIK:
Znesek: v polje se vpiše znesek predračuna.
BIC banke prejemnika: HDELSI22
IBAN: SI56 6100 0001 2277 540 (to je št. bančnega računa KASI d.o.o. odprt pri delavski hranilnici)
Referenca: SI00-x (namesto x vpišete številko naročila)
Naziv: KASI d.o.o.
Naslov: Cesta na Loko 11
Kraj: 4290 Tržič
5. Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove spremembe. Kljub prizadevanju, da bi prodajalec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo prodajalec:
- uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga v celoti ali deloma preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
- uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu obenem ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.
6. Postopek nakupa
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko );
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v košarico;
- določitev količine izdelka za nakup v košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
- izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 10.);
- izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).
6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani prodajalca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
6.4. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila prodajalec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).
6.5. Blago odpremljeno
Prodajalec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
7. Kupoprodajna pogodba
Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Od nakupa lahko odstopite v roku 14 dni od dobave brez navedbe razloga. Izdelek morate vrniti, da lahko zahtevate zamenjavo za drug izdelek ali vračilo kupnine izdelka. 14 dnevni odstopni rok začne teči z dnem, ko vi ali tretja oseba ki ste jo imenovali (ki ni prevoznik), pridobi dejansko posest nad blagom
Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti nepoškodovan in z vso priloženo opremo ter v kolikor je to razumno mogoče, v originalni in nepoškodovani embalaži. V primeru poškodbe ali prekomerne uporabe izdelka ali originalne embalaže si trgovina pridržuje pravico uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka.
Če želite odstoiti od pogodbe in vrniti izdelek izpolnite evropski standardni obrazec za odstop od nakupa, do katerega lahko dostopate na naslednji povezavi OBRAZEC. V tem primeru natisnite obrazec, izpolnite manjkajoče podatke in podpisan dokument vstavite v paket z izdelkom, ki ga nameravate vrniti. Obvestilo o odstopu lahko predložite tudi z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.
Preden paket odpošljete, nujno preverite ali ste izdelek kupili v naši spletni trgovini (Potrdilo o naročilu/račun prejet po elektronski pošti v času naročila) ter spodnji seznam izdelkov za katere odstop od nakupa ni mogoč. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš oz.je neustrezen za odstop, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali oz. vam bomo zaračunali stroške vračila.
Imate 14 dni časa od oddaje zahtevka, da nam paket pošljete na naš naslov:
KASI d.o.o., Cesta na Loko 11, 4290 Tržič
Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.
Takoj, ko reklamacijski oddelek pregleda vrnjen izdelek, se odpošlje nov izdelek v zamenjavo oz. se povrne kupnina v roku 8 delovnih dni. Plačali bomo celotne stroške nakupa, vključno s stroški pošiljanja (z izjemo morebitnih dodatnih stroškov, ki so posledica vaše izbire za drugačen način dostave, kot je najcenejši, ki ga ponujamo pri standardni dostavi).
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilni sredstvok ko ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval drugače.
Izjeme od pravice do odstopa
Izvajanje pravice do odstopa je izključeno za naslednje pogodbe:
– o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
– o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
– o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
– o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; (na primer: provizija za plačilo po povzetju, hitra dostava, zavarovanje posiljke)
– o dobavi zapečatenih avdio- ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
– o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
– o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; (na primer: kozmetika, čistila, polirne paste in kopalke, spodnje perilo, nogavice)
– o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; (na primer: set/komplet, vsi izdelki iz skrivnostne škatle, oba izdelka iz ponudbe 1+1 brezplačno, kar stranka prejme kot darilo)
– o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
– sklenjenih na javnih dražbah;
– pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
– o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
– o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. (na primer: prenesene digitalne vsebine, e-knjiga)
Opozorilo: V kolikor boste po svoji volji vrnili izdelek od katerega odstop od nakupa ni mogoč, izven predvidenega 14 dnevnega roka za odstop od nakupa, izven predvidenega 14 dnevnega roka za vračilo artikla po obvestilu o odstopu od nakupa ali izdelek, ki ni bil kupljen v naši trgovini, vam bomo tak izdelek vrnili le ob plačilu 10 EUR, ki predstavlja strošek obdelave neupravičene reklamacije, v nasprotnem bomo izdelek uničili.
POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.
Več o splošnih pogojih in politiki piškotkov lahko preberete na povezavah na dnu strani.
9. Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini.
Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Prodajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.
10. Dostava
Nudimo vam brezplačno dostavo za vse izdelke.
11. Varnost
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
13. Politika zasebnosti
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti.
15. Odgovornost
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, daprodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavija svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora Izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar Izročena.
Šteje se, da je napaka na stvarl obstajala že v času Izročitve, če se pojavi v roku deset mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca
zahtevati, da; odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravijeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi Iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravlinost pri opravljeni storitvi sporen.
16. Pritožbe, spori in uporaba prava
Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 030 610 167. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@gps-sledilnik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec bo v treh delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Kranju. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Podjetje KASI d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
17.Podatki o vpisu v register:
Naziv družbe: KASI trgovina, storitve in posredništvo d.o.o.
Sedež: Cesta na Loko 11, 4290 Tržič, Slovenia
Matična številka: 3684997000
Davčna številka: SI48564001
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 25.01.2010
SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Pogoji veljajo od 20.04.2022